קרב ה'ספורטק': האם אברימי קרויזר פועל נגד גדולי ישראל? • האזינו

דוד לזר No Comments on קרב ה'ספורטק': האם אברימי קרויזר פועל נגד גדולי ישראל? • האזינו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת ה'ספורטק' בירושלים: הבוקר (רביעי) עקץ סגן ר"ע ירושלים ישראל קלרמן את יועצו החרדי של ברקת – אברימי קרויזר וסיפר כי פניתי אל ברקת אמש לפני ישיבת המועצה – ואמרתי לו שאני מוכן להיות יועץ יותר טוב מהיועצים האחרים שלו".

לדבריו של קלרמן לא מדובר בניצחון של ברקת וכי דרך התנהלותו – מכעיסה מאוד, כמו"כ אמר קלרמן כי "אם הרבנים יורו לנו להפגין – נצא לרחובות", את הדברים אמר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי'.

בתגובה, יועצו של ברקת אברימי קרויזר אמר לקאהן וחכם כי הטענות נגד ברקת אינם במקום, לדבריו, "בשונה ממה שהנציגים החרדים אומרים – כן הייתה הידברות עם הרבנים – הייתה ישיבה ראשונה עם מספר נציגים ולאחר מכן התקיימה פגישה נוספת שאליה הוזמנו רבני ועדת השבת ואף יחלקם נכחו בה בפועל ובעקבות כך נעשו שינויים בפרויקט".

קרויזר נשאל: "איך אתה כאדם חרדי מסוגל לפעול כנגד דעתם של גדולי ישראל?", וענה: "אין מצב שאני עושה את זה, זה לא קרה ולא יקרה, זה לא קורה", אמר קרויזר.

בתגובה לדבריו של קלרמן שהציע לברקת לשמש כיועץ טוב יותר אמר קרויזר, "זכותו של קלרמן לומר זאת, אני עובד איתו בשיתוף פעולה מלא, אולי אנחנו לא מסכימים באופן מלא, אבל בהחלט הנציגים החרדים עושים עבודה רצינית ומעמיקה".

על דבריו של קלרמן שאם הרבנים יורו הרי שיצאו להפגין ברחובות אמר קרויזר כי "הפגנות? לא חושב שיהיו שם הפגנות, לא שמעתי את דבריו אז אני לא יכול להתייחס לזה, אני לא חושב שיהיו הפגנות כי לא יהיו שם חילולי שבת", אמר.

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות